ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Djevojka i tigar

Među vlati kud bistra rijeka snova plovi,

Nogama bosim prkosi silnoj vodi.

Na svilenu površinu rastrla kose meke,

Pa prignu i Sunce na obzoru,

Da vidi čarolije sred rijeke.



Sklopi vjeđe slušajuć vodu,

Što brzace miluje plitke.

Ko djeteta mati obraze vruće,

Izmorena od planinske bitke.



Lice i voda postadu jedno.

I trnuše obrazi,

Umivajuć brige mlada života.

Na tren joj život opet posta igra.

U visokoj travi ne spazi tigra.



Fantom se prikra poput noći polako

Da glad zadovolji na plijenu lakom.

Frkaše, zubima škripuć sablasno.

Kandžama izvijenim nasrnu silno.



I zbunjena zvijer osta…

Jer djevojka bijaše sretna zbog nezvanog gosta.

I pružene prilike da joj muke skrati

Sred maglice rijeke i paprati.



U prašumi nesta zvuka

Kad rajskim progovori glasom:

“Kukolj svog sam sela

I tražit me nitko neće

Jer ne ispunih misiju svoju,

Tradicionalni recept sreće.

Ljubim dušom i srcem

Mladića iz druge kaste,

A s onim za kog me dadnu

Plod u meni ne raste.

Ako tijelo moje učinit može tebe sretna

Nek ti je zalogaj slasni

I slobodna duša moja sjetna.“



“Rastrgat te ne mogu.

Od kad vidjeh pogleda tvoga.“

Brkovi zvijeri zbore.

“Vidim ljubav u očima ljudskim

Prvi put otkad gledam zore.

Za bol i mržnju do sad samo sam znao.

Krali ste živote i zemlje moje,

Pa sam i ja od vas krao.

Pruga drugih ne vidjeh odavno

I čekam dan da i ja s vodom

krenem u more slano.“



Mahovinom prekrivena, obla stijena.

Ostadoše dvoje u tišini i samo jedna sjena.

Na svilenoj površini izmiješalo se krzno i kose meke.

Pa prignu i Mjesec na obzoru,

Da vidje čarolije sred rijeke.



Nema komentara: